به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح ها شامل سردخانه 6 هزار تنی روستای 'دریاس' با هزینه 72 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 8 نفر بصورت مستقیم و 20 نفر بصورت غیرمستقیم، گاز رسانی به هفت روستای محور 'کوسه کهریز' در روستای 'خورخوره' به ارزش 13میلیارد ریال که 380 خانوار را زیر پوشش قرار می دهد، آسفالت و نوسازی معابر روستای 'قم قلعه' به طول 10هزار متر مربع با هزینه سه میلیارد و 600 میلیون ریال از جمله این طرح ها است.
افتتاح مسجد و خانه عالم روستای 'سلیم ساغول' با 240 متر مربع زیربنا و اعتبار یک میلیارد و 500میلیون ریال با همکاری نهاد محرومیت زدایی قرارگاه امام سجاد(ع) و خیران روستا از طرح هایی است که امروز به بهره برداری رسید.
مسئول بسیج سازندگی سپاه مهاباد در این خصوص گفت: مسجد و خانه عالم روستای سلیم ساغول در 2 طبقه با240 متر مربع زیربنا در مدت 6 ماه ساخته شد.
سرهنگ جواد تقی زاده افزود: هزینه این طرح از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و مشارکت خیران و اهالی روستا ساخته شده است.
مسئول بسیج سازندگی مهاباد هدف از مشارکت سپاه در این طرح را محرومیت زدایی، توسعه روستا و ترویج فرهنگ نماز اعلام کرد.
سرهنگ تقی زاده همچنین اضافه کرد: امسال 5٦ طرح محرومیت زدایی در دست ساخت است که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسند.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.