به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، ده‌ها پروژه عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی در شهرها و روستاهای مختلف استان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری ارومیه با اعتبار ۱۱۵۴ میلیارد ریال
شهرداری ارومیه امسال با حضور استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ارومیه اقدام به افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی خود کرد.
اولین ایستگاه سنجش آلاینده های هوا در خیابان عطایی با صرف اعتبار ۵۵۰میلیون تومان، سالن مدیریت بحران شهرداری ارومیه در منطقه ۵ ارومیه با صرف اعتبار ۴۵۰میلیون تومان، بهره برداری از پروژه زیرسازی، آسفالت، جدول کشی و زیرسازی خیابان شهید یوسفی و پروژه رسوب‌گیر نوسود با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی در منطقه گلشهر با اعتبار ۲۵میلیارد تومان از مهم ترین پروژه های افتتاحی شهرداری ارومیه در هفته دولت بودند.

شهرستان بوکان
چهار طرح عمرانی، خدماتی و ورزشی با صرف هزینه ۴۵میلیارد ریال در شهرستان بوکان به بهره برداری رسید.
شرکت تولیدات پلاستیکی با اشتغال‌زایی ۱۸ نفر، شرکت تولید کودهای زیستی مایع و انواع دیگر کود با اشتغال‌زایی ۱۲ نفر، شرکت اتاق‌سازی با اشتغال‌زایی ۶ نفر و همچنین سالن ورزشی فجر برای رشته های تربیت بدنی دختران در بوکان افتتاح شدند.

افتتاح ۲۵ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در پلدشت
۲۵ طرح عمرانی با حضور سرپرست معاون عمرانی استاندار در پلدشت با صرف هزینه یکهزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
پروژه آبیاری تحت فشار در ۶۳۰۰هکتار از اراضی کشاورزی پلدشت، سامانه بهبود کیفیت آب شرب هفت روستا، افتتاح ۱۹ واحد مسکن روستایی و مددجویی، طرح گازرسانی به ۳ روستای شهرستان پلدشت در هفته دولت امسال به بهره برداری رسیدند.

طرح‌های آبرسانی
۴۷ طرخ در قالب ۱۵ مجتمع آبرسانی در نقاط مختلف استان به بهره برداری رسید.
اجرای ۱۰۹کیلومتر خط انتقال و ۸۵ کیلومتر شبکه توزیع و ۹۴۰ مترمکعب منبع زمینی ذخیره آب برای برخورداری هفت هزار و ۸۹۱ خانوار روستایی با ۲۵هزار و ۹۲۵ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی با صرف هزینه ۱۱۷هزار و ۸۱۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

طرح های گازرسانی
بهره برداری از طرح گازرسانی به ۵۳ روستای استان و آغاز طرح گازرسانی به ۹۲ روستای دیگر با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریالی در هفته دولت صورت گرفت.
با اجرای این طرح ها بیش از ۱۵هزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

شهرستان شاهین‌دژ
سه واحد تولیدی، یک مدرسه ۹ کلاسه و گازرسانی به ۸ روستا با صرف هزینه ۱۸۶میلیارد ریال در شهرستان شاهین‌دژ به بهره برداری رسید.
با افتتاح سه واحد تولیدی ایزوگام، جعبه های پلاستیکی و تولید بتن برای ۳۵ نفر اشتغال‌زایی شد.

شهرستان چالدران


کلینیک تخصصی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پروژه بهسازی و آسفالت چندین روستا، و راه ارتباطی چالدران به چایپاره و کلنگ زنی انبار امدادی هلال احمر و آبرسانی به اراضی سد بابا احمد در حضور سرپرست معاون عمرانی استاندار انجام شد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 729838
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.