دبیر هیئت فوتبال آذربایجان غربی گفت: بسترهای مناسب برای پرورش استعدادهای فوتبالی در استان ایجاد نشده است.

حسین نیرویار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه در بین 45 هیئت ورزشی آذربایجان غربی هیئت فوتبال استان تنها هیئت ورزشی است که در سطح کشوری دارای 18 تیم لیگ برتری فوتبال و فوتسال است افزود:متاسفانه هنوز بسترهایی مناسب برای پرورش استعداد های موجود در استان ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: با وجود کمبود امکانات ازجمله نورافکن و پیست تارتان، هیئت فوتبال آذربایجان غربی رتبه 5 ام کشور در میان هیئت های فوتبال به دست آورده است.

وی با بیان اینکه هیئت فوتبال استان تنها هیئت ورزشی است که 10 تیم در مسابقات لیگ برتر استانی به رقابت می پردازند افزود: علاوه بر این 10 تیم، 10 تیم در لیگ یک استان، ۱۴ تیم نوجوانان استان، ۱۲تیم جوانان استان، ۹ تیم امید استان نونهالان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

نیرویار در خصوص وضعیت تیم استان خاطر نشان کرد:علاوه بر 2 تیم شهرداری ارومیه و سردار بوکان که در مسابقات دسته 2 کشور به رقابت می پردازند تیم های شهرداری ارومیه در لیگ برتر امید و تیم فوتبال بانوان آذربایجان غربی در مسابقات لیگ برتر کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: از تیم فوتبال نوجوانان و جوانان استان که امسال در مسابقات کشوری قهرمان شده اند، 4 بازیکن به تیم ملی جوانان  دعوت شده اند که اگر از این بازیکنان بیشتر حمایت شود می توانند هر 4 بازیکن در ترکیب اصلی قرار گیرند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.