به گزارش ایرنا، مرتضی فرامرزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره برداری از گلخانه هیدروپونیک در روستای خلیفه لو با اشتغال زایی برای 15 نفر، بهره برداری از طرح آجرسفال ماشینی بخش محمدیار با اشتغال زایی برای 18 نفر، افتتاح چاپخانه دیجیتال با اشتغال زایی برای 2 نفر و بهره برداری از تالار پذیرایی بخش مرکزی نقده با اشتغال زایی برای 30 نفر از جمله این طرح هاست.
وی افزود: طرح های احداث نیروگاه خورشیدی و گلخانه شرکت دانش بنیان با اشتغال زایی برای 70 نفر نیز در هفته دولت امسال کلنگ زنی شده و در مجموع با بهره برداری و کلنگ زنی برای این طرح ها برای 141 نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد می شود.
وی اظهار کرد: سایر طرح های تولیدی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با همکاری بخش های دانشگاه علوم پزشکی استان، شرکت گاز، حفاظت محیط زیست، شرکت توزیع نیروی برق، شهرداری نقده و جهاد کشاورزی استان تا پایان هفته دولت به بهره برداری می رسد.
فرماندار نقده نیز با اشاره به اینکه 95 روستا در این شهرستان وجود دارد، گفت: حدود 30 روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند بوده و 50 روستای این شهرستان در حال گازرسانی است که 6 روستای از آنها در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
فرامرزی ادامه داد: طرح های کلینیک تخصصی بیمارستان امام این شهرستان، مرکز بهداشتی و درمانی حاجی آباد و میرآباد از روستاهای بخش مرکزی نقده، ان ای سی یو بیمارستان حضرت فاطمه(س) نقده، سی تی اسکن بیمارستان امام(ره) و رادیولوژی دیجیتال این شهرستان از اهم طرح های خدماتی، درمانی شبکه بهداشت و درمان در این شهرستان است.
به گزارش ایرنا شهرستان 110 هزار و 257 نفری نقده یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است که در فاصله حدود 80 کیلومتری جنوب ‌شرق ارومیه واقع شده ‌است.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.