به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اعلام این مطلب گفت: شهریور ماه امسال برنامه دوپنجره با حضور مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعر کتاب‌های کودکان و نوجوانان با محوریت نقد کتاب "کاش حرفی بزنی" توسط اعضای کانون برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: تلاش داریم در حاشیه این برنامه، جشن امضای کتاب و گرفتن عکس یادگاری اعضای کانون با مصطفی رحماندوست نیز داشته باشیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی تصریح کرد: شهریورماه امسال همچنین نشست کارشناسان آفرینش های هنری منطقه یک کشور با حضور نمایندگان استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و قزوین بمدت ۲ روز با هدف شناسایی فعالیت های هنری برتر برگزار خواهد شد.
زاهدی گفت: برگزاری اردوی استانی با موضوع تاریخی و هنری و با هدف اجتماعی تر شدن نوجوانان بمدت ۳ روز طی روزهای ۱۳ تا ۱۶ شهریور در اردوگاه معلم برای نوجوانان دختر ۱۷ شهرستان استان برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد برنامه پایانی شهریورماه امسال کانون، برگزاری جشنواره قصه گویی استانی خواهد بود که طی روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریورماه در یکی از ۲ شهر ماکو یا ارومیه برگزار خواهد شد که در این جشنواره قصه ها با مزمون فرهنگ عامه آذربایجان غربی و توجه به مشاهیر استان خواهد بود.
وی اضافه کرد: در این جشنواره، ۲۰۶ اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال که بعد ارزیابی ۶۴ اثر در مرحله نهایی استانی رقابت و در نهایت ۶ اثر به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت و برگزیدگان مرحله منطقه ای، زمستان امسال در تهران به رقابت با آثار بین المللی راه خواهند یافت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726172
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.