** استاندار آذربایجان غربی: فضای همدلی شورای شهر ارومیه در کشور کم نظیر است
استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه، گفت: فضای همدلی شورا در چهار سال گذشته کم نظیر بوده و بدون شک این فضا در دور پنجم نیز تکرار می شود.

** هفته دولت فرصت طلایی برای ارائه عملکرد دولت در بخش های مختلف به مردم است
استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی، با تبریک فرا رسیدن هفته دولت این هفته را فرصت طلایی برای ارائه عملکرد دولت در بخش های مختلف به مردم عنوان کرد.

** 375 طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در آذربایجان غربی افتتاح می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: 375 طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در این استان به بهره برداری می رسد.

** بازدید 27 هزار گردشگر داخلی و خارجی از تخت سلیمان تکاب
معاون فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در چهار ماه نخست سال جاری 26 هزار و 800 گردشگر داخلی و خارجی از مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب بازدید کردند.

** درخشش نوجوان ارومیه‌ای در جشنواره ملی شعر رضوی جوانه‌ها
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی شعر رضوی جوانه ها در نیمه مرداد امسال و اعلام نتایج آن در روزهای پایانی این ماه گفت: عضو 10 ساله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارومیه رتبه سوم این جشنواره را از آن خود کرد.

** تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه در رفع معضل بیکاری موثر است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندارآذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت اتصال صنعت و دانشگاه، گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه مشکل گشای بیکاری است.

** مدیرکل میراث فرهنگی: بافت قدیمی ارومیه احیا می شود
ارومیه- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی به احیای مجدد بافت قدیمی شهر ارومیه اشاره کرد و گفت: این اداره کل با بهره گیری از مهندسان مشاور نسبت به تدوین ضوابط اختصاصی برای احیای بافت تاریخی ارومیه اقدام کرده است.

** تکریم 2 پیشکسوت ایرنا در آئین تجلیل از بازنشستگان رسانه ای آذربایجان غربی
آئین تجلیل از بازنشستگان رسانه ای و از جمله 2 پیشکسوت ایرنای آذربایجان غربی شامل ' حاج علی حسین زاده ' و ' یوسف رحیمی ' در ارومیه برگزار شد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در این آئین گفت: رعایت اخلاق حرفه ای در تولید فرآورده های خبری ویژگی اصلی پیشکسوتان رسانه ای آذربایجان غربی است.

** رئیس سازمان راهداری: طرح جامع ساماندهی حمل و نقل جاده ای در کشور اجرا می شود
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: طرح جامع ساماندهی حمل و نقل جاده ای در قالب ' شبکه سیر همنام' به منظور ارتقا و بهبود کیفیت ایمنی در جاده های کشور به زودی اجرا می شود.

** جمع آوری 110 میلیارد ریال زکات در آذربایجان غربی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال 110 میلیارد ریال زکات در استان جمع آوری شده است.

** استاندار: مدارس تخریبی آذربایجان غربی مهلت دوباره برای بازسازی دریافت می کنند
استاندار آذربایجان غربی گفت: پرونده مدارس تخریبی در شورای فنی خاص این اقدام بررسی شده و مهلت مجدد یک تا 2 ساله برای نوسازی و بازسازی به مدارسی که وضعیت حادی ندارند، داده می شود.

8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.