رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: هماهنگی بین اعضا شورا و شهرداری می تواند منشا افزایش خدمات دهی به مردم ارومیه شود .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رسول اصغرزاده امروز در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه که در محل شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد با بیان اینکه تعامل شورا و شهرداری به نفع شهر و شهروندان است اظهارکرد: امیدوارم در سال جاری بیش از پیش در خدمت مردم و مدیریت شهری باشیم و تعامل بیشتر بین شوراها، اعضای شورا با مجموعه شهرداری، اعضای شورا با مسئولان استانی و شهرستانی و شورا با مردم، می‌تواند منشأ ارائه خدمات بیش از پیش به مردم باشد .

 

وی ادامه داد: با اجرای وظایف تعیین شده برای این شورا می توان به اهداف تعیین شده این شورا یعنی اعتلا جایگاه شهرستان ارومیه و مدیریت شهری نائل شد .

وی خاطرنشان کرد: شهر ارومیه یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور به شمار می‌رود و تلاش می‌کنیم تا شهر ارومیه را به عنوان شهر معنوی، مهدوی، مروج اخلاق مداری و حافظ ارزش‌ها و کرامت شهروند معرفی کنیم و اعضای شورای اسلامی، استانداری آذربایجان غربی و فرمانداری شهر ارومیه باید ما را در این مسیر یاری دهند .

به گزارش ایسنا؛رسول اصغرزاده در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه با کسب 10 رای موافق از 11 رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.