به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، ، بابک لطفی از مراسم شاد پیمایی در مسیر منتهی به نمایشگاه هر کودک با عروسکش به همراه خانواده با حضور هنرمندان و عروسک های غول پیکر در روز افتتاحیه ، ۳۰ مرداد ماه خبر داد و افزود: این نمایشگاه در راستای تقویت پایه های خانواده و رابطه صحیح کودک و خانواده با عنوان من حرف بزن برگزار می شود.

به گفته وی تعامل صحیح کودک با خانواده سبب ایجاد زمینه های مساعد برای تعامل هر چه بهتر کودک و جامعه می شود.

مدیر امور هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با بیان این که سپری شدن وقت کودکان به مدت ۶ روز در کنار خانواده با توجه به دغدغه های جامعه امروز یکی از اهداف این طرح محسوب می شود، گفت: این طرح به عنوان برترین فستیوال در شهر برگزار می شود.

بابک لطفی با اعلام این که در این نمایشگاه در راستای ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و محصولات کودک، غرفه های روان شناسی، دندانپزشکی، نقاشی و گریم بزرگسالان از سوی کودکان، ارائه محصولات و غرفه های سالم غذایی به کودکان برگزار می شود، بیان کرد: در این نمایشگاه حضورغرفه های بنیاد کودک و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیده می شود.

وی از ارائه روزانه بسته های فرهنگی در این نمایشگاه و جشنواره خبر داد و افزود: تمامی خانواده های مجموعه عظیم شهرداری ارومیه در این جشنواره و نمایشگاه دعوت هستند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 722620
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.