نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  گفت: روحیه شهادت طلبی در جامعه احیا شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی بعداز ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدفون در آستان مقدس امام زادگان محمد و ابراهیم (ع) ارومیه افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه داشته شود و روحیه ایثار و شهادت طلبی  در کشور حاکم شود.

وی بااشاره به لزوم برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا در جامعه تصریح کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی  در تلاشند بحای شهادت طلبی، دنیا پرستی و شهوت طلبی را در بین جوانان حاکم کنند که این مسیر زمینه سقوط را فراهم می کند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه زنده نگهداشت یاد شهدا برهمه وظیفه  است اظهار کرد: هدف دشمنان،حذف یاد و سلوک و منش شهدا است.

وی ادامه داد: خانواده های شهدا بیش از سایرین در گسترش  روش و منش زندگی و اخلاق شهدا در جامعه  وظیفه دارند تا بدین وسیله  مکتب شهدا در جامعه تسری یابد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم خاطر نشان کرد: امنیت و آسایش حاکم در کشور بواسطه جانفشانی شهدا است که باید وظیفه خود را به نحو احسن در قبال شهدا انجام دهیم.

وی با اشاره به جایگاه والای شهادت گفت: مقام شهادت و منزلت شهید بقدری والاست که انبیا و اوصیا در دعاهای خود شهادت را از خدا می طلبیدند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.