به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، مسابقات بین المللی کاراته جام URMIA-OPEN با برگزاری مراسم افتتاحیه بطور رسمی آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات عباس حسن‌خانی فرماندار ارومیه با اشاره به زندگی اقوام مختلف مردم با مذاهب دینی متفاوت بصورت برابر گفت: استان آذربایجان غربی با داشتن ظرفیت های بالقوه در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و ورزشی یکی از نقاط مهم و حائز اهمیت در سطح ایران و منطقه به شمار می رود که برگزاری مسابقات کاراته در توسعه استان و شناسانده شدن این ظرفیت ها از آن جمله است.

محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به وجود مدیر توانمندی ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ارومیه میزبان سه دوره مسابقات بین المللی کاراته بوده و با وجود مدیران توانمند توانایی برگزاری هرچه بهتر مسابقات را در سالهای آینده خواهد داشت.

مسابقات بین المللی کاراته آزاد ارومیه با حضور ۴۷۰ کاراته‌کا از کشورهای روسیه، افغانستان، قزاقستان، مقدونیه، گرجستان، ترکیه، مالزی، فرانسه، جمهوری آذربایجان و عراق در قالب ۱۲ تیم و ۱۲۰ ورزشکار در قالب سه تیم از جمهوری اسلامی ایران و با حضور ۳۰ داور خارجی  در ۲ بخش کومیته و کاتا برگزار می شود.

عکاس: سالار ملکی

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 718250
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.