عضو شورای شهر خوی گفت: سرعت اطلاع رسانی خبرگزاری ایسنا قابل تحسین است.

سجاد چهره آرا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی در هشتمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی با حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا افزود: خبرگزاری ایسنا منصفانه و بیطرفانه به انتشاراخبار پرداخته و نسبت به سایر نشریات سرعت قابل توجهی در نشر اطلاعات دارد.

وی با اشاره به هشتمین نمایشگاه مطبوعات استان و حضور رسانه ها اظهار کرد: متاسفانه گسترش بی رویه فضای مجازی، مجال توجه به نشریات مکتوب و روزنامه ها رادرکسب اطلاع از مسایل روز شهر و کشور کمرنگ کرده که نیازبه توجه ویژه به گسترش برگزاری چنین نمایشگاهرهایی در طول سال است.

چهره آرابا بیان اینکه کشور ایران مورد هجمه توسط کشورهای مختلف قرار دارد تصریح کرد:وحدت به عنوان حلقه مفقوده در کشور بوده که رسانه ها به عنوان رکن رکین وحدت آفرینی در تمام عرصه ها از طریق نقدسازنده باید در راستای تقویت این عنصر اصلی در کشور حرکت کند.

وی با اشاره به مصوبات اخیر شورای شهر خوی در کمیسیون خدمات شهری گفت: پارک فنایی خوی از جمله پارکهای بی بدیل بوده که زیرساختهای اولیه آماده شده و بزودی بزرگترین آبشارپلکانی استان در این پارک افتتاح می شود.

عضو شورای شهر خوی ادامه داد: طرح مطالعاتی دریاچه مصنوعی پارک فنایی در حال انجام است که با تامین اعتبار لازم در سالهای آتی این مجموعه تفریحی و گردشگری تبدیل به یکی از  چشم اندازهای فاخر استان می شود.

چهره آرا با اشاره به ساماندهی خیابان امام خمینی خوی تصریح کرد: ترافیک خیابان امالم خمینی خوی طی سالهای اخیر تبدیل به معضل بزرگی شده بودکه ساماندهی آن در حال انجام بوده و با اجرای طرح های زیباسازی در این خیابان شاهد تحولی بزرگ از منظر زیبایی چهره  این خیابان در خوی خواهیم بود.
وی با بیان اینکه در ادوار گذشته اعضای شورای شهر خوی در زیرساخت های شهری را پایه ریزی کرده اند اظهار کرد: تلاش شورای شهر خوی با توجه به قدمت بالای شهردر حوزه توسعه گردشگری و توریست محوری است.

عضو شورای شهر خوی بااشاره به گرامیداشت سالروز پوریای ولی در خوی افزود: با ساماندهی بارگاه پوریای ولی بزودی با اجرای برنامه ای جامع از پردیس و کتاب پوریای ولی که به همت نویسندگان خویی گردآوری شده رونمایی می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.