به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی که در جمع مسئولین نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری در استان سخن می‌گفت با تاکید بر این‌که مهمترین هدف کانون در حوزه فروش محصولات، غنا بخشیدن به فرهنگ و اقتصاد فرهنگی است گفت: با عرضه محصولات مناسب زیرساخت‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان در مسیر صحیح قرار می‌گیرد.
زاهدی با اشاره به این‌که تمام کالاهایی که در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های کانون استان عرضه می‌شود دارای پیوست فرهنگی هستند خاطر نشان کرد: فعالیت‌های مراکز کانون پیوست فرهنگی کالاهای عرضه شده است.
وی افزود: کانون به عنوان مرجع تخصصی کتاب کودک تلاش می‌کند با مدیریت صحیح عرضه کتاب و محصولات فرهنگی دسترسی کودکان و خانواده‌ها به این محصولات را آسان کند.
زاهدی در ادامه همچنین با اشاره به این‌که میزان ارتقائ عرضه محصولات داخلی به اشتغال و چرخیدن چرخ‌های تولید کمک می‌کند گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از اهداف توسعه فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های کانون در استان است.
وی با تاکید بر این نکته که هدف کانون استان از عرضه محصولات فرهنگی، فروش به هرقیمت نیست گفت: به دنبال یک کاربست و فضاسازی فرهنگی در حوزه کتاب، اسباب بازی، لوازم‌التحریر و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان هستیم.
مدیر کل کانون استان در پایان سخنان خود از نماینده مرکزی عرضه محصولات و مسوولین فروشگاه ها خواست به موضوع اخلاق فرهنگی در کنار فعالیت اقتصادی توجه ویژه داشته باشند و افزود: واگذاری عرضه به بخش خصوصی به معنی واگذاری در حوزه توزیع کالا است و کانون استان مانند گذشته برنامه‌ریزی‌هایی برای همراهی و حمایت نمایندگان فرهنگی کانون در مراکز فروش انجام داده است.

یعقوب فیضی انهرمعاون اداری مالی کانون استان نیز با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب و موثر، تبلیغات و شناساندن محصولات و بازاریابی حرفه‌ای بر اساس توجه به نیاز جامعه هدف ،گفت: بی شک توسعه ارتباطات در سطح سازمان‌ها و جامعه در گسترش عرضه و توزیع محصولات می‌تواند سیرصعودی عرضه را سرعت بخشد.
معاون اداری مالی کانون استان در ادمه از نماینده مرکزی عرضه محصولات و مسوولین فروشگاه‌ها خواست با هماهنگی روابط‌عمومی اداره کل کانون استان، راهبرد‌های مناسب اطلاع رسانی را در مسیر شناشاندن محصولات و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی کانون به کارگیرند.
وی در جمع نمایندگان فروش عرضه محصولات فرهنگی بر شناخت نیازهای روز کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها تأکید کرد و افزود: نمایندگان فروش، صرفا فروشنده نیستند؛ نمایندگان فرهنگی کانون پرورش فکری در حوزه معرفی و عرضه محصولات بوده و باید با داشتن اطلاعات کافی در مورد کتاب‌ها و محصولات، خانواده‌ها و حتی سازمان‌‌ها را در این مسیر راهنمایی کنند.
فیضی با تأکید بر حفظ برند کانون به عنوان تولید وعرضه کننده تخصصی محصولات فرهنگی گفت: عرضه محصولات مناسب در فروشگاه‌های کانون موجب اعتماد هرچه بیشتر خانواده‌‌ها و سازمان‌ها به این برند می‌شود.
معاون اداری مالی کانون استان همچنین با تاکید بر زیباسازی، به روزرسانی محیطی و یکسان‌سازی فضای فروشگاه‌ها از نمایندگان فروش خواست به عرضه کتاب به عنوان محور تولیدات و محصولات کانون توجه ویژه داشته باشند.
در این نشست سلیمان عزیز انباری به عنوان نماینده مرکزی عرضه محصولات فرهنگی در استان معرفی شد.
کانون در حال حاضر با ۸ نمایشگاه دائمی عرضه محصولات فرهنگی و ۲۵ مسوول فروش در ارومیه و شهرستان‌های استان، کتاب، لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی، سرگرمی‌های سازنده و کتاب‌های کانون زبان ایران را به دست مخاطبان‌ می‌رساند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717288
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.