مدیرعامل شرکت های شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: تامین زمین های صنعتی بخشی از کمک های شرکت شهرک های صنعتی استان برای جذب سرمایه گذاری های خارجی می باشد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، احسان جوی صبح امروز در جلسه بررسی پروژه های سرمایه گذاری خارجی در استان اظهار کرد: تامین زمین صنعتی در راستای جذب سرمایه گذاری های خارجی و همچنین حمایت از سرمایه گذاران با افزایش قسط بندی برای خرید این زمین ها بخشی از این حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان از سرمایه گذاران است.

وی ادامه داد: ازآن جایی که این شرکت در زمینه صدور مجوزها دخالتی نداشته، بنابراین برای حمایت از سرمایه گذاران با اعطای تسهیلات برای تهیه زمین صنعتی به این فرایند کمک کند.

احسان جوی در خصوص این حمایت های صورت گرفته بیان کرد: شرکت در نظر دارد برای واحد های صنعتی که برق تولید می کنند برای هر مگاوات 100 متر وتا سقف 2000 متر زمین صنعتی رایگان در اختیار این واحد های صنعتی قرار دهد.

وی در خصوص  وضعیت شهرک های صنعتی استان خاطر نشان کرد: شهرک های استان در وضعیت مناسبی قرار دارند و مشکل خاصی وجود ندارد و همچنین در شهرستان ماکو شهرک شماره 2 به زودی در حال بهره برداری است که واحدهای صنعتی در آن استقرار می یابند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.