به گزارش ایرنا،حجت الاسلام عیسی برادری در خطبه های این هفته نمازجمعه تکاب با اشاره به وضع تحریم های جدید آمریکا ضدکشورمان افزود: طبق فرمایش رهبرمعظم انقلاب، ما به امریکا اعتماد نداریم و آنها همیشه بد عهد بودند.
وی بیان کرد: 2سال از برجام می گذرد و جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده اما در مقابل امریکایی ها نه تنها به این تعهدات عمل نکرده بلکه با وضع تحریم های جدید، برجام را به صورت آشکار نقض کرده است.
وی همچنین با اشاره به دیدار فرماندهان ارشد سپاه با رئیس جمهور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر اقتدار و ابهت نظام و جزو جدایی ناپذیر انقلاب و نظام ایران اسلامی است، فرماندهان و بیشتر نیروهای قدر و باتقوا در سپاه رشد یافته اند.
حجت الاسلام برادری بابیان اینکه دشمن در زمان انتخابات و بعد از آن قصد داشت تا با تبلیغات مسموم خود جایگاه سپاه را در جامعه تضعیف کند، اظهارکرد: به رغم این تبلیغات و بعد از وقوع حادثه تروریستی در تهران، این سپاه مقتدر بود که سینه سپر کرد و باپرتاب موشک به مواضع گروه تروریستی داعش نسبت به این حادثه واکنش نشان داد.
وی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به حمله نظامی رژیم غاصب صهیونیستی به مسجدالاقصی در فلسطین و نیز کشتار مسلمانان میانمار، سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری را در این باره محکوم کرد و بر اتحاد و واکنش مسلمانان در برابرحرکت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی تا رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران تاکید کرد.
وی همچنین با تبریک دهه کرامت گفت: در این دهه شهرستان تکاب میزبان خادمان حرم مطهر رضوی و پرچم مقدس بارگاه امام رضا (ع) است و امیدواریم برنامه های گرامیداشت این دهه باشکوه خاصی در تکاب برگزار شود.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.