استاندار آذربایجان غربی گفت: آموزش فنی و حرفه ای نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در جلسه شورای اداری استان با اشاره به گستره حوزه آموزش های فنی و حرفه ای اظهار کرد: بایدبرای حفظ اشتغال و ایجاد شغل های جدید از طریق آموزشهای فنی و حرفه ای، تامین مالی انجام شود.

وی با اشاره به هدف گذاری دولت بر نرخ رشد 8 درصدی در کشور گفت: بهبود فضای کسب و کار و کاهش نرخ بیکاری نیازمند توجهات ویژه و تلاشهای شبانه روزی است.

سعادت توجه به مقوله سرمایه گذاری و بهره وری در نرخ رشد 8 درصدی را مهم دانست و افزود: دولت از طریق مجلس و با همکاری بخش خصوصی درراستای تامین مالی و سرمایه گذاری اقدام کرده و برای ارتقاء بهره وری از توان ارگانهای ذیربط و وزارت تعاون و کار اجتماعی استفاده کرد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی از ظرفیت بالایی در تولید انواع محصولات برخوردار است افزود: برای استفاده از این ظرفیت باید بازار فروش برای محصولات بومی استان ایجاد شود تا رونق اقتصادی بر منطقه حاکم شود.

سعادت با اشاره به اینکه آذربایجان غربی به عنوان قطب تولید فرش است گفت: فرش به عنوان یکی از پایه های فرهنگی باید تقویت شود تا علاوه بر اشتغال زایی در توسعه اقتصادی استان موثر باشد.

وی راه اندازی اورژانس اجتماعی را بسیار مفید ارزیابی کرد و اظهار کرد: باید نیاز شغلی افراد آسیب دیده جامعه که از زندان و سایر مراکز درمانی سوء مصرف به آغوش جامعه بازگشته اند برآورده شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.