مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز دوشنبه در آیین آغاز دوره آموزشی این طرح در ارومیه گفت: آموزش و پرورش استان 143 شهید فرهنگی و 777 شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است.
فریدون سید مصطفوی اظهار کرد: باید به وجود دانش آموزان بسیجی افتخار کرد چرا که بسیجیان امید و آینده کشور و نظام هستند.
وی اضافه کرد: دانش آموزان باید آموزش های خود را به رفتار تبدیل کنند و به آن عمل کنند چرا که در غیر این صورت دچار آفت زدگی می شویم.
وی بیان کرد: دانش آموزان بسیجی امروز آتش به اختیار هستند و این به معنی است که باید با تمام توان در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه در آیین برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان تلاش کنند.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این آیین گفت: طرح ولایت طرحی در راستای تزکیه دانش آموزان و دستیابی به اهداف تربیتی است.
سرهنگ جلیل وحیدی افزود: سنگرهای تعلیم و تربیت باید محکم باشند چرا که در غیر این صورت زمینه رسوخ دشمن فراهم می شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون وفاق و همدلی بین دو نهاد آموزش و پرورش و سپاه در آذربایجان غربی مثال زدنی است و آموزش و پرورش در زمینه راهیان نور و برگزاری اردوهای دانش آموزی همکاری مطلوبی با سپاه دارد.
در حاشیه دوره آموزشی طرح ولایت، دانش آموزان استان آذربایجان غربی نمایشگاهی از مصداق های حجاب، ایثار و شهادت معارف اسلامی و احکام دینی برپا کرده اند که مورد بازدید مسئولان حاضر در آیین افتتاحیه قرار گرفت.
دانش آموزان در این دوره که به مدت 6 روز برای دختران و 6 روز برای پسران برگزار می شود در کلاسهای فرهنگی و تفریحی و ورزشی حضور می یابند.
علاوه بر برگزاری کلاسهای آموزشی دوره، برنامه های فوق برنامه از جمله همایش حلقه های صالحین ، برپایی نمایشگاه توسط دانش آموزان، برگزاری صبحگاه توسط حوزه های دانش آموزی و بازدید از مراکز دیدنی شهر ارومیه ، برگزاری مسابقات ورزشی در حاشیه این طرح برای دانش اموزان برگزار می شود.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.