امام جمعه میاندوآب از واردات بی رویه برخی کالاها انتقاد کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجانغربی ،حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه امروز 30 تیر ماه ،با انتقاد از واردات بی رویه برخی کالاها گفت:با اشخاص مخالفتی نداریم بلکه با واردات آب معدنی و رب گوجه فرنگی و غیره مخالف هستیم.

امام جمعه میاندوآب گفت :برای حمایت از تولید و کشاورزان باید روند واردات چنین کالاهایی گرفته شود که اگر گرفته نشود به مردم و کشور خیانت می شود.

خطیب نماز جمعه میاندوآب در مورد کابینه دوازدهم گفت: 2ماه است بحث سهم خواهی فراکسیون های مختلف از دولت شروع شده است که با تعجب کارشناسان روبرو شده چرا که این تفکر کاملا غربگرایانه است ،اگر رئیس جمهور منتخب مردم است پس باید به ایشان بابت انتخاب کابینه هم ایمان داشته باشیم.

وی ادامه داد:دولت به وزرایی نیاز دارد که بتواند کار ایجاد کند ،وزیری می خواهد که تجارت بین المللی کشور را توسعه دهد و چرخ صنعت را بگرداند.

نماینده ولی فقیه در میاندوآب به رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم هم اشاره کرد و گفت: طبیعی است اگر کابینه قوی نداشته باشیم مسولیتش را با نمایندگان مجلس بدانیم نه دولت و رئیس جمهور ، چرا که همه می دانیم مجلس عصاره ملت و نماینده مردم است.

امام جمعه میاندوآب گفت: اگر به قرارداد توتال اعتراض داریم چون قبلا از قرارداد کرسنت ضربه خورده ایم و میلیاردها دلار متضرر شده ایم و دیگر نمی خواهیم این تجربه تلخ تکرار شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.