** طرح احداث 4 دبیرستان شبانه روزی در چالدران با فوریت تهیه شود
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه ادارات برای توسعه چالدران، بهبود زیرساخت هاست، گفت: طرح احداث چهار مدرسه شبانه روزی با فوریت در این شهرستان تهیه و یکی از مدارس تا پایان سال به بهره برداری برسد.

** ایجاد شغل و صیانت از اشتغال 203 نفر در حوزه کشاورزی خوی
مدیر جهاد کشاورزی خوی با اشاره به اشتغال های ایجاد شده در اثر تسهیلات دریافتی در یک سال گذشته در این شهرستان گفت: با پرداخت تسهیلات بانکی پرداختی برای 66 نفر شغل جدید در حوزه کشاورزی ایجاد و از 137 شغل صیانت شده است.

** بهره بر داری از کارخانه تولید خوراک دام و طیور در بوکان
پیشرفته ترین و مجهزترین کارخانه تولید خوراک دام و طیور آذربایجان غربی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی کشور در بوکان به بهره برداری رسید.

** معاون وزیر جهاد کشاورزی: نرخ خودکفایی مواد غذایی در دولت یازدهم به 85 درصد رسید
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی کشور گفت: در دولت تدبیر و امید نرخ خودکفایی بسته مواد غذایی به 85 درصد رسید که این آمار با آمار سال های گذشته قابل مقایسه نیست.

** فرماندار: اعتبارات عمرانی سال جاری سردشت 59 درصد افزایش یافت
فرماندار سردشت گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان از محل تملک دارای های استان 136میلیارد ریال مصوب شده که در قالب 73 طرح تعریف شده است.

** جلوگیری از هدررفت 40 درصدی آب های سطحی خوی با تکمیل سد بویلاپوش
سرپرست فرمانداری خوی با اظهار امیدواری نسبت به تسریع در احداث سد بویلاپوش این شهرستان گفت: این سد می تواند از هدر رفت 40 درصدی آب های سطحی خوی جلوگیری کند و با احداث کانال های فرعی این سد، بخشی از مشکلات حوزه آب این شهرستان نیز حل می شود.

** ارتقای ایران به رتبه نهم صادرات سیب درختی جهان
معاون مدیرکل دفتر توسعه صادرات معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ایران تا سال 2015 میلادی از نظر صادرات سیب درختی در رتبه بیست و یکم جهان قرار داشت، گفت: کشور از لحاظ وزن صادرات این محصول در سال 2016 میلادی توانست به رتبه نهم ارتقا یابد.

8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.