جلال فدایی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی تماس دوست جوان 18 ساله که بیرون دریاچه بوده و اعلام مردم به سامانه 125 بلافاصله سه غواص این سازمان برای کشف جسد به دریاچه سد مهاباد اعزام شدند.
وی افزود: هنوز تا این لحظه جسد جوان غرق شده پیدا نشده و به علت کمبود نور عملیات گروه غواصان از صبح روز فردا پی گیری می شود.
فدایی گفت: امسال این دومین مورد غرق شدگی در سد مهاباد است.
وی همچنین با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات در سازمان آتشنشانی مهاباد، اظهار کرد: پنج غواص داریم اما تا کنون یک قایق هم در اختیار این سازمان برای عملیات غریق قرار نگرفته است.
وی افزود: در سطح شهرستان مهاباد سه ایستگاه آتش نشانی با 47 آتشنشان که به هفت دستگاه خودروی آتشنشانی مجهز است، داریم که برخی از این خودروها بیش از 30سال عمر دارند در حالی که استاندارد آن پنج تا هفت سال است.
وی با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی از دیگر مشکلات این سازمان است، گفت: سازمان آتش نشانی مهاباد بدون نردبان مناسب و بلند است و یک نردبان پنج متری غیر حرفه ای دارد.
فدایی با اشاره به اینکه مسئولان تنها در مواقع اضطرار یاد آتشنشانی می افتند و مشکلات و کمبودهای ما را فراموش می کنند، اظهار کرد: نباید منتظر حوادثی همچون پلاسکوی تهران باشیم سپس تجهیزات تامین شود.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت دارای 2 بخش مرکزی و خلیفان بوده و در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.