رییس آموزش و پرورش سلماس از بهره برداری از 22 کلاس درس جدید در سالتحصیلی96-97در این شهرستان خبر داد.

رسول موسی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اعلام این خبر بیان کرد: برای سال تحصیلی جدید 96-97 سه مدرسه با ظرفیت 22کلاس به بهره برداری خواهد رسید.

موسی زاده افزود: مدرسه 4کلاسه روستای زاویه جیک،‌9کلاسه مرحوم صیاح و نیز 9 کلاسه مرحوم رضوی با صرف اعتباری بالغ بر حدود 30 میلیارد ریال به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن مدارس در مناطق و روستاهای بخش کوهسار و مرکزی اظهار کرد: در مناطق و روستاهای مختلف از جمله جمال آباد، مغانجوق، آجواج، دلزی،‌ گوزیک آشناک و مافی کندی با ظرفیت 25کلاس درس با پیشرفت فیزیکی 30الی50 درصد در حال ساخت هستند و تا پایان سالتحصیلی 96-97 به بهره برداری خواهند رسید.

رییس اداره آموزش و پرورش سلماس با اشاره به همکاری بنیاد علوی در ساخت مدارس در مناطق محروم سلماس، تصریح کرد: با همکاری بنیاد علوی 6مدرسه دیگر در مناطق و روستاهای محروم سلماس احداث خواهد شد و فعلا درمرحله انعقاد تفاهم نامه و انجام امور اولیه برای احداث این مدارس هستیم.

موسی زاده در پایان اذعان کرد: امیدواریم با احداث این تعداد مدارس در مناطق محروم شهرستان، بتوانیم در زمینه گسترش سوادآموزی و علم و دانش در بین دانش آموزان این مناطق قدم های موثری برداریم.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.