به گزارش ایرنا، جریمه میلیاردی قاچاقچیان طلا، قهرمانی سیامند رحمان در مسابقات کشوری، گشایش نمایشگاه کشاورزی در منطقه آزاد ماکو، برگزاری نشست زنجیره صادرات سیب در ارومیه و قول مسئول وزارتی آموزش و پرورش درباره پیگیری بیمه کارکنان مدارس غیردولتی از دیگر اخبار 24 ساعت گذشته در آذربایجان غربی بوده است.

** پیشرفت 41 درصدی پتروشیمی میاندوآب نماد جدیت دولت یازدهم در رونق تولید و ایجاد اشتغال
مهاباد- ایرنا- پیشرفت 41 درصدی صنعت بالا دستی پتروشیمی میاندوآب، نمادی از جدیت دولت تدبیر و امید برای از سرگیری طرح های راکد گذشته، رونق تولید و ایجاد اشتغال در این شهرستان مستعد توسعه به شمار می رود؛ صنعتی که با چرخش چرخ های آن در دولت دوم دکتر روحانی به اشتغال 2 هزار نفر از جوانان منجر می شود.

** 396 کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه در سردشت کشف شد
مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در بازرسی از مکانی در یکی از روستاهای اطراف سردشت 396 کیلوگرم مواد پیش ساز شیشه کشف و ضبط شد.

** یونس فیضی: من کوله بر نیستم / تصویر منتشر شده مربوط به بازی در یک فیلم سینمایی است
ارومیه- ایرنا- یونس فیضی، جوان معلول پیرانشهری که تصویر وی با کوله ای بر پشت در فضای مجازی به صورت گستره منتشر شده، اعلام کرد که تصویر منتشر شده مربوط به صحنه های بازی در یک فیلم سینمایی با عنوان ' دایان ' است.

** بازدید هیاتی از سردبیران رسانه های داخلی از منطقه آزاد ماکو
ارومیه- ایرنا- هیات رسانه ای متشکل از سردبیران و مسئولان 14 رسانه داخلی با هدف بازدید از طرح های منطقه آزاد ماکو امروز /سه شنبه/ وارد این منطقه مرزی شدند.

** اختصاص 72 میلیارد ریال اعتبار برای خط کشی و بهسازی جاده های آذربایجان غربی
ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: امسال 72 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و خط کشی راه های اصلی و روستایی استان اختصاص یافته است.

** نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: اولویت روحانیون به جای کارهای اجرایی تبلیغ آموزه های دینی باشد
ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: اولویت روحانیون به جای کارهای اجرایی تبلیغ آموزه های دینی باشد و علما بیشترین اهتمام خود را بر تبلیغ اختصاص دهند.

** چالدران آماده پذیرایی از 5 هزار نفر در آیین مذهبی ارامنه جهان
ارومیه- ایرنا- فرماندار چالدران با اشاره به اینکه آیین عشای ربانی یا باداراک در روزهای پنجم تا هفتم مردادماه امسال برگزار می شود، گفت: این شهرستان برای پذیرایی از پنج هزار نفر در این آیین مذهبی ارامنه جهان آمادگی کامل دارد.

** مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ارتباط بین آموزش و دنیای کار در کشور نیازمند بازنگری/ فناوری های نوین کلید توسعه اشتغال است
ارومیه- ایرنا- رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی کشور گفت: با توجه به تحول موجود جهانی ارتباط بین آموزش و دنیای کار نیازمند بازنگری است و در این راستا باید به بهترین شکل ممکن در حوزه فناوری های نوین به عنوان عامل اشتغال کار کرد.

** نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی: حفظ حیا و عفت مورد قبول تمام ادیان الهی است
ارومیه - ایرنا- نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حفظ حیا و عفت مورد قبول تمام ادیان الهی است و همان طورکه در اسلام به حفظ عفاف تاکید شده، تاکیدات زیادی نیز در این خصوص در دین مسیحیت وجود دارد.

** قاچاقچیان طلا در آذربایجان غربی نقره داغ شدند
ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربلایجان غربی گفت: قاچاقچیان طلا در استان که قصد قاچاق 6 قطعه شمش طلا را در از این استان داشتند، به پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

** سیامند رحمان مدال طلای مسابقات وزنه برداری قهرمانی معلولان کشور را به گردن آویخت
مهاباد- ایرنا- سیامند رحمان قوی ترین مرد معلول جهان مدال طلای مسابقات وزنه برداری قهرمانی معلولان کشور را به گردن آویخت.

** نخستین نمایشگاه تخصصی صادراتی کشاورزی در منطقه آزاد ماکو گشایش یافت
ارومیه- ایرنا- نخستین نمایشگاه تخصصی صادراتی کشاورزی، گل و گیاه، نهاده های کشاورزی، دام و طیور، آبزیان و ماشین آلات با حضور محمد عطریانفر مشاور دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور، حسین فروزان مدیرعامل منطقه آزاد ماکو و مسئولان استانی و شهرستانی عصر روز سه شنبه در منطقه آزاد ماکو گشایش یافت.

** معاون استاندار: آذربایجان غربی آماده مدیریت زنجیره توسعه صادرات سیب است
ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان آماده پذیرش مدیریت زنجیره توسعه صادرات سیب ملی ایران بدون موضوعات متعصبانه و با دیدگاه تخصصی و کارشناسانه است.

** مسافران و گردشگران از شنا در دریاچه پشت سدها به طور جد خودداری کنند
ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: مسافران و گردشگران نوروزی که برای تفریح به حاشیه دریاچه پشت سدهای استان می روند، از شنا در این دریاچه ها به طور جد خودداری کنند.

** افزایش 40 درصدی صادرات سیب درختی آذربایجان غربی
ارومیه- ایرنا- معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 61 هزار تن سیب در سال 95 از استان به کشورهای همسایه از جمله عراق صادر شد که نسبت به سال پیش ازآن 40 درصد و 24 هزار تن افزایش داشت.

** امام جمعه ارومیه: نهادهای فرهنگی زمینه ورود مباحث معرفتی به جامعه را فراهم کنند
ارومیه– ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه یکی از مشکلات موجود در استان، وارد نشدن معلومات و مباحث معرفتی موجود در جمع علمی و حوزوی به سطح جامعه است، گفت: این مباحث باید با مدیریت نهادهای فرهنگی در بین اقشار مختلف تبیین شوند.

** مسئول وزارتی: دولت بیمه کارکنان مدارس غیر دولتی را پیگیری می کند
ارومیه- ایرنا- مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیگیری بیمه کارکنان مدارس غیر دولتی کشور از اول مهرماه از برنامه های جدی این نهاد است.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.