فریدون سیدمصطفوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسابقات بدمینتون تیم های تهران، زنجان، اصفهان و سمنان به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مشترک را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم استان همدان رسید، اضافه کرد: در مسابقات انفرادی نیز علیرضا کرمی از تهران قهرمان شد، محمدرضا قیصری از فارس مقام دوم را به خود اختصاص داد و محمدحسن نقدی از استان مرکزی و شایان رضا ربابی از کردستان به صورت مشترک سوم شدند.
وی با اشاره به نتایج رشته بدمینتون در مقطع متوسطه دوم نیز گفت: در این دوره از مسابقات تیم سیستان و بلوچستان مقام اول، فارس مقام دوم و یزد و کردستان به مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: در مسابقات انفرادی نیز محمدامین علی اکبریان از خراسان رضوی مقام قهرمانی را کسب کرد، محمد چهارمالی از فارس مقام دوم را به خود اختصاص داد؛ پرهام خانزاده از آذربایجان غربی و مسعود نجفی از مرکزی به صورت مشترک سوم شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در خصوص نتایج مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی مقطع متوسطه اول اظهار کرد: در قسمت تیمی این مسابقات تیم های تهران، قزوین و اصفهان به همراه مازندران رده های اول، دوم و سوم مشترک را از آن خود کردند.
وی اضافه کرد: در قسمت انفرادی مسابقات تنیس روی میز نیز رادین خیام از تهران قهرمان شد، میلاد عابدینیان از اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت و علی اکبر شعاری از مازندران و آرین غفاری از البرز به صورت مشترک مقام سوم بخش انفرادی مسابقات را کسب کردند.
سید مصطفوی با اشاره به نتایج مسابقات رشته تنیس روی میز متوسطه دوم گفت: در این بخش تیم البرز قهرمان شد و تیم شهر تهران نیز مقام دوم را کسب کرد؛ تیم های شهرستان های تهران و فارس نیز به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
وی بیان کرد: در قسمت انفرادی نیز امین احمدیان از تهران قهرمان شد و حمید شمس از البرز در جایگاه دوم قرار گرفت.
سید مصطفوی اظهار کرد: متین حیدری از کردستان و علیرضا رهنمای حقیقی از آذربایجان شرقی به صورت مشترک مقام سوم بخش انفرادی مسابقات را کسب کردند.
وی اظهار کرد: در مسابقات تیمی این رشته 22 تیم و 103 بازیکن از استان های کشور حضور داشتند و دانش آموزان در این رشته در هفت دور به روش سوئیسی به رقابت پرداختند و 298 مسابقه انجام شد.
سید مصطفوی اظهار کرد: تیم تهران توانست با کسب 19 امتیاز مقام قهرمانی را کسب کند و تیم های فارس و خراسان رضوی مقام های دوم و سوم کشور را به خود اختصاص دادند؛ تیم آذربایجان غربی نیز در نهایت کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را کسب کرد.
به گزارش ایرنا سی و چهارمین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور از 15 تا 25 تیر سال جاری به میزبانی ارومیه برگزار شد.
7125/2093** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.