قربانعلی سعادت روز جمعه در صبحگاه مشترک بسیجیان ارومیه در رزمایش الی بیت المقدس افزود: درک درست مردم از اعتقادات و مبانی اسلام موجب شکل گیری نظام و انقلاب اسلامی شد و امروز بعد از گذشته 39 سال از عمر انقلاب اسلامی شاهدیم که اولین پایگاه مقاومت انقلاب مستضعفین اولین تفکر خود را که تفکر بسیجی محسوب می شود، صادر کرده است.
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) یاران خود را در بدو پیروزی انقلاب در گهواره می دیدند و امروز شاهد جلوه گری آن در بسیج و ثمرات این تفکر بزرگ هستیم.
وی بیان کرد: تفکر صادر شده بسیج امروز موجب آزادی موصل شده و مردم عراق توانسته اند تحت آموزش ها و سازماندهی های انجام شده این منطقه را آزاد کنند.
سعادت ادامه داد: پیروزی مردم سوریه نیز امروز حاصل و برگرفته از تفکرات امام خمینی (ره) و تفکرات بسیج است و این مسیر به درستی هدایت می شود.
وی افزود: وعده الهی که مستضعفان جهان روزی رهبران دنیا خواهند بود، نطفه اش امروز بسته شده و ملت ایران برای تحقق حکومت جهانی مستضعفان در حالت آماده باش هستند.
به گزارش ایرنا مرحله اصلی و نهایی رزمایش الی بیت المقدس روز جمعه در سراسر آذربایجان غربی با حضور 64 گردان کوثر، بیت المقدس و امام علی (ع) برگزار می شود.
در ابتدای این رزمایش سردار خرم به همراه جمعی از فرماندهان سپاه، استاندار آذربایجان غربی و مسئولان استان با حضور در میدان و جمع بسیجیان نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
هدف از برگزاری این رزمایش ارتقای توان و آمادگی رزمی گردان های واکنش سریع بیت المقدس، نمایش اقتدار، وحدت و همدلی، تمرین و تداوم آموزش های یگانی، شبیه سازی یک عملیات واقعی با تهدیدات احتمالی و به روز است.
این رزمایش تا ظهر روز جمعه تداوم دارد و بسیجیان با حضور در نماز جمعه به رزمایش امروز پایان می دهند.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.