سردار دلاور رنجبرزاده روز جمعه در مراسم آغاز رزمایش گردان های الی بیت المقدس افزود: بسیج شجره طیبه صالحین است و امام راحل این نهاد مقدس را تاسیس کرد تا کشور های اسلامی اکنون از آن بهره لازم را ببرند.
وی ادامه داد: افتخار بزرگ ملت ایران این است که با اقتدار در مقابل دشمنان و یاوه گویان ایستاده است و این ها همگی از قدرت و صلابت امام راحل و امام خامنه ای و سربازان غیور این ملت نشات می گیرد.
وی اظهار کرد: استکبار جهانی امروز وقتی می بیند که توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد اقدام به راه اندازی جنگ نیابتی در منطقه کرده ولی باز هم در این کار خود ناموفق بوده است.
فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد اضافه کرد: امروز بسیج در تمام عرصه های جنگ نرم و سرد حضوری فعال و مقتدرانه دارد و با اقداماتی مناسب مقابله با ایادی کفر را به نحو احسن به سرانجام می رساند.
سردار رنجبرزاده اظهار کرد: این رزمایش سالانه برای آمادگی و تمرین هر چه بیشتر نیروها به صورت همزمان با سراسر آذربایجان غربی در داخل شهر مهاباد هم برگزار می شود.
در رزمایش الی بیت المقدس 2 گردان در شامل 500 بسیجی در مهاباد شرکت دارند.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است و دارای 10حوزه مقاومت بسیج بوده و بیش از 46 هزار بسیجی دارد.
8135/ 3093 ** خبرنگار: نیما سعیدی ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.