فرمانده سپاه سلماس از بکارگیری 4 گردان از بسیجیان سلماس دررزمایش بیت المقدس 96 خبر داد.

سرهنگ علیرضا مدنی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری رزمایش بیت المقدس در شهرستان سلماس اظهار کرد: این رزمایش با بکارگیری ۴ گردان بیت المقدس در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد و بسیجیان همیشه آماده شهرستان اقتدار، آمادگی و توانمندی خود را در این رزمایش به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی افزود: رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان سلماس در قالب عملیات دفاع از کوی و برزن در داخل شهرهای سلماس و تازه شهر، عملیات مقابله با اغتشاشات توسط گردان دوم بیت المقدس شهرستان و عملیات امداد و نجات توسط گردان چهارم با همکاری ادارات مربوطه در دهستان سیلاب در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخه ۲۲ و ۲۳ تیرماه 96صورت خواهد پذیرفت .

مدنی بیان کرد: این رزمایش با سه محور دفاع از کوی و برزن ، مقابله با اغتشاشات و عملیات امداد و نجات و با همکاری سایر نهاد ها و سازمان های ذیربط صورت خواهد پذیرفت .

وی تصریح کرد: این رزمایش ها با هدف ایجاد و تثبیت امنیت پایدار در منطقه، دفاع همه جانبه و مستمر مردمی، نمایش اقتدار و آمادگی بسییجیان، القاء احساس آرامش و امنیت به مردم شریف شهرستان و ایجاد وحدت و همدلی و هماهنگی بیشتر بین نیروهای عمل کننده بسیج و سایر ادارات و نهادها می باشد .

فرمانده سپاه سلماس خاطرنشان کرد: بسیج در هرشرایطی قادر است در جهت مقابله با طمع ورزی های دشمنان این ملت و انقلاب اقدامات و حرکات مقتدرانه خود را با سرعت و دقت انجام دهد

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.