به گزارش ایرنا، در این همایش که تا صبح فردا /پنجشنبه/ ادامه دارد، قرار است در خصوص وضعیت فعلی این سازمان، ساز و کارهای بهبود روند کاری این سازمان در استان های مختلف کشور، بررسی عملکرد سازمان های نظام مهندسی کشور و مشکلات موجود و تصویب خط مشی عمومی نظام مهندسی و همچنین اصلاحیه نظام کنترل ساختمان بحث شود.
مدیرعامل سازمان نطام مهندسی ساختمان در این آیین با انتقاد از ورود بیش از حد فارغ التحصیلان دانشگاهی مرتبط به جامعه مهندسی ساختمان در کشور گفت: بی توجهی مراکز آموزشی در خصوص بازار آینده مهندسان موجب شده تعداد بسیار زیادی مهندس سالانه وارد جامعه شوند که این امر به یک مشکل اساسی تبدیل شده است.
فرج الله رجبی با اشاره به اینکه سازمان های نظام مهندسی سرمایه ملی به شمار می روند و در عرصه های بسیاری می توانند به پیشرفت کشور کمک کنند، اضافه کرد: انتقال فناوری مناسب و کمک به اصلاح متون درسی دانشگاه ها از جمله ظرفیت های این سازمان است که متاسفانه در بسیاری موارد شاهد غفلت از آنها هستیم.
وی اظهار امیدواری کرد که در این اجلاس ساز و کارهای مناسبی در راستای رسیدن به اهداف این سازمان و توجه به بخش های مختلف فعالیتی این بخش اندیشیده شود.
به گزارش ایرنا بیستمین اجلاس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ارومیه با حضور 600 عضو هیات عمومی برگزار می شود.
8137/2093 خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.