رئیس هیئت کبدی آذربایجان غربی گفت: اردو تیم ملی جوانان آقایان و بانوان در ارومیه برگزار می شود. 
عیسی زینالی در گفت و گو با خبر نگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: اردو تیم ملی کبدی جوانان آقایان و بانوان همراه با تیم ملی کبدی سریلانکا از 29 تیر ماه به مدت یک هفته در ارومیه برگزار می شود.
 وی افزود: در این اردو تدارکاتی که تیم های کبدی آقایان و بانوان استان نیز شرکت می کنند، با برگزاری مسابقات 4 جانبه به پایان می رسد. 
زینالی در خصوص مسابقات آتی که این هیئت برگزار خواهد کرد بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور، 21 ام و 23 ام تیر ماه در نقده و در رده های سنی جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
 وی افزود: جوانان و نوجوانان در تیم بانوان استان برای آمادگی هر چه بیشتر به استان قزوین اعزام می گردند. 
وی در خصوص امکانات و سالن های این هیئت در استان تصریح کرد: این هیئت در استان فقط در دو شهرستان ارومیه و نقده سالن مستقل به خود را دارد و در سایر شهرستان ها نیز با اجاره کردن سالن این هیئت به برگزاری دوره های آموزشی می پردازد.
 وی در خصوص تیم های لیگ برتری این هیئت اظهار کرد: تیم آقایان و بانوان بزرگسال استان در لیگ برتر کشور به رقابت پرداخته و همچنین تیم های جوانان و نو جوانان نیز در قالب مسابقات کشوری با سایر رقبا رقابت می کنند.
 رئیس هیئت کبدی آذربایجان غربی گفت: سایر مسابقات با توجه به مناسبت های مختلف در رده های سنی مختلف نیز برگزار می شود که احتمالا تیم استانی آقایان و بانوان در رده بزرگسالان به زودی در مسابقاتی در باکو شرکت کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.