رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماکو، برنامه ریزی های انجام گرفته جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در طول ایام تابستان را تشریح کرد.

منوچهر قهرمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با علام اینکه برنامه های اوقات فراغت اداره ورزش و جوانان شهرستان ماکو با رویکرد بالا بردن سطح کیفی ورزش و همچنین استعداد یابی، در تابستان سالجاری و ترویج فرهنگ ورزش دوستی برگزار می شود، گفت: ورزش جزء جدا ناپذیر یک زندگی سالم بوده و باید به گونه ای برنامه ریزی صورت گردد که این اصل رو به رشد و تعالی سوق داده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماکو در ادامه با تاکید بر این که، یکی از گروه‌های هدف ما دختران و پسران در دوره های سنی نو نهال و نوجوان است، گفت: چرا که این رده سنی در حال رشد جسمی است و بهتر است این رشد همگام با ورزش باشد.

وی با تشریح اهم فعالیت های این اداره برای آمادگی کامل برای استقبال از ورزش دوستان در ایام تابستان افزود: برگزاری دوره های مربیگری، داوری در رشته های مختلف، نشست های متعدد و تخصصی با عوامل اجرایی و مربیان، دعوت از مربیان سطح ملی در رشته های فوتسال، کشتی و والیبال با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو تنها گوشه هایی از فعالیت اداره ورزش و جوانان است.

قهرمانی با اشاه به برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان کشتی کشور در ماکو به نقل از سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی، گفت پتانسیل و نیروی انسانی مناسبی در منطقه آزاد ماکو وجود دارد و این فعالیت های ورزشی سبب شناساندن ظرفیتها و پتانسیل موجود در شهرستان می گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماکو با تاکید بر اینکه پذیرش و آموزش از اول تیر ماه سال جاری شروع شده است تصریح کرد:  براین اساس و با توجه به اهمیت اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه های متعددی پیش بینی شده است  که از جمله آنها میتوان به فوتبال، فوتسال، تنیس روی میز، کشتی، تکواندو، کاراته، شنا، ژیمناستیک، جودو، والیبال، بوکس، تیر و کمان، کونگ فو، بستکبال، همایش های دوچرخه سواری، پیاده روی صبحگاهی و مسابقات جام رمضان اشاره کرد.

وی در پایان، برنامه ریزی صحیح و مناسب برای اوقات فراغت افراد جامعه را مهمترین هدف برای ترویج فرهنگ ورزش دوستی دانست و افزود: اگر برنامه ریزی درست و حساب شده صورت گیرد می توان گام های تاثیر گذاری در زمینه های مختلف برای رسیدن به موفقیت های بزرگ و ترویج فرهنگ ورزش دوستی برداشت.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.