صادق اسمعیل زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 12 مرکز شامل بیمارستان 256 تختخوابی امام رضا (ع)، پلی کلینیک حضرت فاطمه (س) و پلی کلینیک حضرت ولی عصر (عج) در ارومیه، پلی کلینیک سلماس، درمانگاه های تخصصی شهید باکری و حضرت فاطمه (س) میاندوآب، درمانگاه خاتم الانبیای خوی، درمانگاه های نقده و بوکان، بیمارستان فجر و درمانگاه عمومی ماکو و دی کلینیک مهاباد است.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی با یکهزار و 307 مرکز در بخش خصوصی، دولتی، خیریه، کلینیک و پاراکلینیک قرارداد دارد و خدمات لازم به بیمه شدگان این سازمان در این مراکز ارائه می شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون 121 پزشک عمومی و 75 پزشک متخصص با سازمان تامین اجتماعی در سراسر آذربایجان غربی همکاری می کنند.
مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: این سازمان هزینه های میلیاردی برای پرداخت سهم سازمان به درمانگاه ها و پزشکان طرف قرارداد متحمل می شود به طوری که تنها در سال گذشته 2 هزار و 740 میلیادر ریال پرداختی داشتیم.
اسمعیل زاده گفت: پرداختی های سازمان تامین اجتماعی از سال 92 با اجرای طرح تحول نظام سلامت با شیب قابل توجهی افزایش یافت و در سال 94 نسبت به 92 افزایش میزان پرداختی ها حدود یک و نیم برابر شد.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان های فجر ماکو و حضرت فاطمه (س) میاندوآب به صورت رایگان به بیمه شدگان ارائه خدمات می کند، افزود: در سال گذشته تنها به این 2 مرکز 151 میلیارد ریال پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر حدود یک میلیون و 170 هزار نفر از مردم آذربایجان غربی تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که 37 درصد جمعیت استان را شامل می شود.
8137/3072
** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.