فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته بیش از ۲۰تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار ناصر اصلانی در همایش پیشگیری از اعتیاد در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر افزود: سال گذشته ۲۰تن و ۵۵۰کیلوگرم انواع موادمخدر در استان با همت نیروهای نظامی و انتظامی استان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال ما قبل آن،  ۹۶درصد در حوزه کشفیات مواد مخدر رشد داشته ایم.

وی با بیان اینکه سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل در دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ۸درصد افزایش گزارش شده است اظهار کرد: ۱۰۸درصد در شناسایی معتاد متجاهر ،۲درصددر انهدام باند و شبکه تهیه و توزیع مواد و ۷۲درصد در اجرای طرحهای ارتقا اجتماعی افزایش در آذربایجان غربی را شاهد بودیم.

سردار اصلانی با اشاره به شبوع شناسی سال ۹۰،نرخ اعتیاد در استان را ۳.۳۹ درصد اعلام کرد و افزود: با اقدامات صورت گرفته در حوزه مواد مخدر این میزان در شیوع شناسی سال ۹۴، به ۱.۲۴ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: آذربایجان غربی در سال۹۰،جز استانهای اولویت دار در بحث مقابله با مواد مخدر بوده که اکنون جز استانهای ۲۱کشوری قرار دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بااشاره به اینکه آذربایجان غربی ۵۹شهید در راه مبارزه با موادمخدر تقدیم انقلاب کردخ است تصریح کرد: ۲۴سازمان و نهاد با دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در قالب کمیته های پیشگیری،فرهنگی،درمان،بانوام و مشارکتهای مردمی در راستای کاهش اسیب اعتیاد و مبارزه با قاچاق مواد مخدر تلاش کرده اند.

وی تصریح کرد: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید اجتماعی شده و همکاری همه نهادها و عموم مردم را می طلبد.

به گزارش ایسنا؛در پایان همایش بیش از ۳تن انواع موادمخدر امحا شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.