به گزارش ایرنا، حجت الاسلام نقی باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهین دژ با اشاره به واقعه مسجد گوهر شاد در زمان پهلوی گفت: حمله ناجوانمردانه عوامل رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد طرحی انگلیسی و سپس آمریکایی بود که هدف اصلی آن از بین بردن حجاب زنان بود.
وی یادآور شد: در واقع حجاب زنان محافظ تمام عقاید اسلام و مسلمانی است.
حجت الاسلام باقری اظهار کرد: حجاب اصلی ترین نماد و نشانه دین اسلام است و اگر حجاب و متانت نباشد دیگر نشانه های اسلام نیز از بین رفتنی است، زنان ایران همواره در طول تاریخ در راه حفط حجاب خود مردانه کوشیده اند و این میراث زهرایی و زینبی خود را نگاه داشته اند.
حجت الاسلام باقری در بخشی دیگر از سخنان خود به حمله آمریکا به پادگان نظامی همدان در سال 1359اشاره کرد و افزود: آمریکایی ها از زمان انقلاب اسلامی تا کنون همیشه از قدرت نظامی ایران واهمه داشتند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از قدرت یافتن ایران در زمینه نظامی به کار گرفته اند اما هر روز کمتر و کمتر موفق شدند.
وی گفت: امروز ایران اسلامی در زمینه نظامی و موشکی بسیار قدرتمند و تواناست و گواه آن حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیر الزور سوریه است،که منابع گزارش کرده اند هیچ کدام از این شش موشک به مردم و یا جان و مال آنان آسیبی نرسانده و مواضع داعش را هدف گرفته اند.
امام جمعه شهرستان شاهین دژ همچنین در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه از مردم شهرستان خواست تا در مصرف اب و برق صرفه جویی کنند تا در این گرمای طاقت فرسا همه اقشار مردم بتوانند از آب و برق بهره ببرند.
شهرستان شاهین دژ با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در جنوب استان اذربایجان غربی قرار دارد.
3093/7549** خبرنگار: مینا ابراهیمی** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.