مسابقات شطرنج دانش آموزان پسر کشور در ارومیه آغاز شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، ناظر فنی برگزاری این مسابقات در حاشیه برگزاری این مسابقات در ارومیه با بیان اینکه این مسابقات در قالب سی و یکمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی کشور به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می شود، اظهار کرد: ۲۲ تیم از استان های کشور با مجموع ۱۲۰ بازیکن در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.
مسعود رضایی تعداد داوران حاضر در این مسابقات را ۱۴ نفر از داوران بین المللی و درجه یک کشور ذکر کرد و افزود: ۲ نفر از این داوران بومی استان آذربایجان غربی بوده و به عنوان کمک سرداور و کمک سرپرست فنی در مسابقات حضور دارند.
وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت تیمی از روز جمعه ۱۶ تیرماه آغاز شده است، اظهار کرد: این مسابقات در هفت دور به روش سوئیسی برگزار می شود و روز دوشنبه ۱۹ تیرماه به کار خود پایان می دهد.
رضایی سطح کمی و کیفی مسابقات را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: ۴ نفر از دانش آموزان دبیرستان ورزش آذربایجان غربی نیز به عنوان کارورز در برگزاری هرچه بهتر مسابقات عوامل اجرایی را یاری می کنند.
ناظر فنی مسابقات شطرنج دانش آموزان پسر کشور اضافه کرد: فرم ارزیابی و عملکرد بازیکنان طراحی شده و مربیان درحال تکمیل این فرم ها هستند که در این فرم ها عناوین قهرمانی و حضور در کشورهای دیگر برای استعداد یابی ذکر می شود.
رضایی پخش مستقیم پیام احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران به صورت آنلاین برای بازیکنان، طراحی و ایجاد کانال تلگرامی برای اطلاع رسانی نتایج و برنامه مسابقات، برگزاری مسابقات بین اولیا و مربیان و داوران و خبرنگاران را از جمله برنامه های جانبی این دوره از مسابقات عنوان کرد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.