به گزارش خبرنگار ایرنا، ایرج ثقفی در جریان بازدید از طرح های عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان تکاب با اعلام این خبر افزود: درمانگاه تخصصی شهرستان تکاب از طرح های مصوب طرح تحول نظام سلامت بوده که عملیات ساخت آن از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و هم اکنون در مرحله اتمام عملیات و بهره برداری است.
وی بیان کرد: این درمانگاه با زیربنای 850 مترمربع در 2 طبقه در مدت پنج ماه ساخته شده است.
وی اظهار کرد: برای ساخت درمانگاه تخصصی شهرستان تکاب 16 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت اختصاص یافته و هزینه شده است.
فرماندار تکاب با اشاره به بهره برداری از این درمانگاه در آینده نزدیک اضافه کرد: با بهره برداری از درمانگاه تخصصی شهرستان تکاب بیش از 10 مورد از تخصص های مورد نیاز حوزه درمان مستقر شده و شاخص های بهداشتی و درمانی شهرستان تکاب بهبود خواهد یافت.
ثقفی افزود: اجرای طرح تحول سلامت در دولت یازدهم موجب ارتقای چشمگیر سطح بهداشت و درمان در کشور شد و طرح ساخت درمانگاه تخصصی در شهرستان تکاب نیز بر این اساس مصوب و اجرا شد.
به گزارش ایرنا، فرماندار تکاب همچنین در بازدید از بیمارستان تازه ساخت 64 تختخوابی این شهرستان با بررسی مشکلات این طرح برای ادامه اجرای آن از مسئولان و روسای ادارات خواست نسبت به تکمیل این بیمارستان اقدام کرده و موانع موجود در مسیر اتمام بیمارستان یاد شده را رفع کنند.
بیمارستان 64 تختخوابی تکاب اکنون از 85 درصد پیشرفت در عملیات فیزیکی برخوردار است.
در حال حاضر بیش از 50 خانه بهداشت روستایی و 8 مرکز بهداشت شهری و روستایی در تکاب فعال است.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.