به گزارش ایرنا جعفرصادق اسکندری روز سه شنبه در مراسم گشایش دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی افزود: مناسب سازی خدمات پس از فروش بسیاری از شرکت های داخلی را به صادرکنندگان خودرو تبدیل می کند.
وی با اشاره به تاثیر اقتصادی برگزاری این نمایشگاه بین المللی در این استان نیز ادامه داد: آذربایجان غربی ظرفیت بالایی در بخش اقتصادی دارد و برگزاری نمایشگاه های بین المللی خودرو در این استان می تواند تاثیر موثری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات و اشتغال زایی داشته باشد.
وی از خودروسازان داخلی و بین المللی شرکت کننده در این نمایشگاه دعوت کرد تا از ظرفیت های این استان در بخش های تولید، طراحی و نیروی انسانی فعال استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی با حضور 60 شرکت تولیدکننده داخلی و بیش از 50 شرکت تولید کننده خارجی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، اسپانیا و ... در محل پارک جنگلی ارومیه و با حضور مسئولان کشوری و استانی پذیرای علاقه مندان است.
این نمایشگاه در سه بخش خودروهای سبک، خودروهای سنگین و قطعات خودرویی و لوازم یدکی برپا شده است.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه چهار روزه از امروز تا روز جمعه (16 تیرماه) همه روزه از ساعت 17 تا 23 آماده بازدید علاقه مندان است.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.