علیرضا عاجزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر شرکت کنندگان در این نمایشگاه، سازندگان و وارد گنندگان خودروهای سبک و سنگین، تولید کنندگان و وارد کنند گان قطعات و لوازم جانبی، شرکت های خدماتی و بیمه است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 15 هزار مترمربع برگزار می شود و نسبت به دوره قبل در 2 بخش خودرو و قطعات دارای افزایش 30 درصدی در فضای نمایشگاهی است.
وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی آذربایجان غربی در برگزاری این گونه نمایشگاه ها، اظهار کرد: این استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با چهار کشور دارای مرز مشترک بوده و این امر موجب رونق این نوع نمایشگاه ها در این استان شده است.
وی با اشاره به حضور شرکت نگین خودرو در این نمایشگاه، بیان کرد: شرکت نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران برای اولین بار 6 محصول از جدیدترین محصولات این برند اروپایی را در این نمایشگاه معرفی می کند.
عاجزی ادامه داد: این شرکت محصولات جدید خود شامل رنو کلئوس، رنو تلیسمان و خودروهای هیبرید را در این نمایشگاه به نمایش عموم می گذارد.
به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این نمایشگاه تا آخر روز 12 تیر محصولات خود را به این نمایشگاه انتقال می دهند و نمایشگاه از 13 تیر 96 شمسی به طور رسمی افتتاح می شود و به مدت چهار روز ادامه می یابد.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.