ابراهیم مبارک قدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تلاش هستیم هشت هزار واحد باقی مانده را تاپایان سال جاری به متقاضیان تحویل دهیم.
وی اضافه کرد: 40 هزار و 874 واحد از مساکن مهر آذربایجان غربی در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 11 هزار و 40 واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت قرار دارد.
وی اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت 86 درصد و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت 99 درصد است.
وی با اشاره به اینکه روز شمار اتمام پروژهای مسکن مهر آذربایجان غربی تدوین شده است، ادامه داد: نظارت بر اتمام ساخت پروژه های مسکن مهر و تامین خدمات زیربنایی و نیز تعیین تکلیف طرح ها در جلسات منظم شورای تامین مسکن استان پیگیری می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به وجود پرونده حقوقی – قضایی مربوط به برخی مساکن مهر استان بیان کرد: وضع سه هزار و 799 واحد مسکن مهر در قالب 36 پرونده حقوقی در دادگاه های استان در حال رسیدگی است که شهرستان های ارومیه و مهاباد بیشترین آمار را به خودشان اختصاص داده اند.
مبارک قدم ادامه داد: این پرونده های قضایی به دلایلی از قبیل مشکلات هیات مدیره تعاونی مسکن مهر، مشکلات بین هیات مدیره و پیمانکاران و همچنین مشکلات اراضی مساکن مهر به وجود آمده که در تلاش هستیم با هماهنگی مدیرکل دادگستری استان روند رسیدگی به این پرونده ها را تسریع دهیم.
به گزارش ایرنا 51 هزار و 900 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر و بالای 25 هزار نفر آذربایجان غربی برای احداث مصوب شده است که تاکنون حدود 44 هزار واحد از آن ها احداث شده است.
8135/2093 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.