امام جمعه ارومیه گفت: شورای شهر درکنار مباحث مدیریت شهری به مدیریت فرهنگی شهر توجه جدی داشته باشند .

  به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه انجام کار فرهنگی مهم است و باید مشکلات موجود درمسیر انجام کارهای فرهنگی حل شودافزود: باید اولویت‌ و افق‌های فرهنگی شهر در مباحث فرهنگی مشخص شود و اعضای شورای شهر در انتخاب مسئولان فرهنگی درشهر دقت بیشتری داشته باشند .

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در خطبه های عید فطر در تبیین مفهوم آتش به اختیار گفت: آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است و به معنای بی قانونی و فحاشی و طلبکار کردن مدعیان پوچ اندیش و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری به استفاده دشمنان از بهانه‌های قومی، مذهبی و سرزمینی برای ایجاد اختلاف اشاره کردند لذا بایدمواظب باشیم وحدت اسلامی از بین نرود.

وی گفت: بر همه مسلمانان وظیفه است هرگاه مملکت اسلامی مورد ظلم قرار گرفت همه اعلام موضع کرده و با صراحت مقابل دشمن بایستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مسلمان عاقل زیر پرچم آمریکا نمی رود اظهار کرد: نباید به آمریکا اعتماد کرد چرا که سالهاست شاهد بی رحمی و ظلم آمریکا هستیم.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به منویات رهبری تصریح کرد: فلسطین، مسئله اول دنیای اسلام است و نباید قضیه فلسطین نادیده گرفته و به فراموشی سپرده شود .

امام جمعه ارومیه به ترور های متعدد درتیر ماه سال 60 وسقوط هواپیمای مسافربری در سال 67  توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا در حالی دم از حقوق بشر می‌زند که سالهاست در حق مردم ظلم وجنایت های متعددی انجام می دهد و نقض حقوق بشر در ایران را تکرار کرده است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.