به گزارش ایرنا، مرتضی قنبری روز جمعه در گفت ‌و گو با خبرنگاران افزود: در یکی از این تصادف ها در هشت کیلومتری محور ایواوغلی - خوی، سه سرنشین خودروی تندر آسیب‌ دیدند و توسط تیم امدادی هلال‌احمر خوی رهاسازی و به مرکز درمانی اعزام شدند.
به گفته وی ساعتی نگذشته بود که حادثه دیگری در محور خوی – چایپاره، 9 کیلومتری سه راهی خوی اتفاق افتاد و یک دستگاه موتورسیکلت واژگون شد؛ راکب این موتور سیکلت با سرعت عمل بسیار بالای تیم‌های امدادی نیز نجات‌ یافت و به مرکز درمانی قمر بنی‌هاشم خوی اعزام شد.
وی به یک حادثه دیگر در محور خوی - چایپاره اشاره کرد و گفت: 2 خودروی سایپا با پراید نیز در این محور تصادف کردند که 6 مصدوم داشت و حال 2 نفر آنان از جمله راننده پراید وخیم بود.
وی گفت: حال سه سرنشین خودرو ساپیا خوب بوده اتفاق خاصی برای آنان نیافتاده بود؛ سه علت اصلی تصادفات جاده‌ای و ترافیکی عامل انسانی، راه و خودرو است.
وی با اشاره به افزایش تصادف ها در جاده های مواصلاتی منتهی به شهر خوی افزود: امسال چندین تصادف سنگین جاده ای در این شهرستان رخ‌ داده و حجم تصادف ها به‌ شدت بالا رفته است.
به گزارش ایرنا، به دلیل کم عرض بودن جاده های مواصلاتی منتهی به خوی، تعداد تصادف ها در آنها نسبت به سایر جاده های منطقه بالاتر است.
7133/3072
**خبرنگار: سعید فرجی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.