ماموستا ملاقادر سهرابی در خطبه های این هفته نماز جمعه مهاباد اظهار کرد: این رویکرد دوگانه موجب شعله ورتر شدن جنگ در کشورهای منطقه می شود و صلح را از بین می برد.
وی همچنین با اشاره به وضع اسفناک یمن و محکوم کردن حملات سعودی به این کشور مظلوم، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران که پس از بیش از 38 سال از پیروزی و استقامت در مقابل استکبار همواره اتحاد، یکپاچگی و اقتدار خود را حفظ کرده است مورد پسند رژیم سعودی نیست.
ماموستا سهرابی ادامه داد: رژیم آل سعود دوست دارد ایران هم به روزگار یمن، افغانستان و سوریه دچار شود اما این آرزو را به گور خواهد برد.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر و تاکید بر مبارزه قاطع با پدیده اعتیاد، گفت: مسئولان باید از تمام امکانات خود برای مبارزه با مواد مخدر، قاچاق مواد مخدر و ریشه کنی اعتیاد در جامعه استفاده کنند.
امام جمعه شهرستان مهاباد وی یادآور شد: مواد مخدر ره آورد دشمنان انقلاب و استکبار است تا جوانان ایرانی را به سمت بیهودگی سوق دهند و مانع توسعه و پیشرفت کشورمان شوند.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.