** استاندار آذربایجان غربی به مقام شامخ شهدای سردشت ادای احترام کرد
استاندار آذربایجان غربی که برای شرکت در مراسم سی امین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت وارد این شهرستان شد و با حضور در مزار شهدا به شهدای شیمیایی سردشت ادای احترام کرد.

** داغ یک عمر عذاب بر جان جانبازان شیمیایی و سکوت مجامع بین المللی
هفتم تیر یادآور روزی است که بمب های خردلی رها شده از هواپیماهای رژیم بعثی، تاول های سنگینی بر سینه داغدار مردم غیور سردشت نشاند، تاول هایی که عذاب آنها تا به امروز باقی مانده است.

** مسابقات شطرنج قهرمانی آذربایجان غربی به نیمه راه رسید
مسابقات شطرنج قهرمانی آذربایجان غربی در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه در حال برگزاری است که پس از گذشت سه دور، آناهیتا خیرجو در بین بانوان و گلمیرزا شمسی در بین آقایان در صدر این رقابت ها قرار دارند.

** مبارزه با علف های هرز در 162 هزار هکتار از مزارع غلات آذربایجان غربی
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: مبارزه شیمیائی با علف های هرز در 162 هزار هکتار از مزارع غلات این استان انجام شد.

** تدبیر هیات وزیران و افق روشن برای بازار داخلی تخمه های آجیلی
نماینده مردم خوی و چایپاره و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: هیات وزیران تعرفه وارداتی تخمه های آجیلی را ضمن تفکیک گونه های تخمه آجیلی و روغنی (در محصول کدو)، 40 درصد افزایش داد و با این مصوبه بخش مهمی از مشکلات تخمه کاران و تاجران این محصول برطرف می شود.

** تنیسور 12 ساله ارومیه ای نایب قهرمان مسابقات جام رمضان تهران شد
دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: رومینا زینالی تنیسور 12 ساله ارومیه ای مدال نقره مسابقات تنیس جام رمضان تهران را به دست آورد.

** آغاز طرح بازسازی مقبره آقایعقوب در خوی
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوی گفت: طرح بازسازی مقبره آقا میریعقوب از سادات مدفون در شهر خوی برای تثبیت کاشی کاری ها، رفع نواقص و کمبودهای بنای ساختمان با اعتبار پیش بینی شده 500 میلیون ریال آغاز شد.

** تشییع پیکر شهید مصطفی فردوسی در پلدشت
مراسم تشییع پیکر پاک شهید بسیجی 'مصطفی فردوسی' که روز دوشنبه، پنجم تیر سال 1396 توسط عوامل ضد انقلاب در پلدشت به شهادت رسیده بود با حضور گسترده مردم این شهرستان برگزار شد.

** نفرات برتر مسابقات شطرنج شهرستان خوی انتخاب شدند
مسابقات شطرنج شهرستان خوی که با حضور 19 شطرنج باز در هفت دور برگزار شد، با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.