به گزارش ایرنا حسین فروزان روز یکشنبه در مسجد نبی اکرم (ص) ماکو افزود: در این منطقه موضوع طایفه ای، قومی و مذهبی مطرح نیست و همه به صورت برادرانه در جهت آبادی و رشد منطقه تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: اتحاد و وحدت در سایه دین مبین اسلام تحقق می یابد و بزرگترین نیروی اجتماعی در دنیای امروز 'اتحاد و وحدت' است.
وی اجرای پروژه آب رسانی به روستاهای منطقه همچنین بهسازی راه روستایی را از جمله برنامه های سازمان منطقه آزاد ماکو در سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: سیاست مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو اجرای عادلانه طرح های عمرانی و خدمات رسانی در همه نقاط این منطقه است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از سرمایه داران ماکویی که در شهرهای دیگر سرمایه گذاری کرده اند خواست تا در جهت ایجاد اشتغال و توسعه منطقه آزاد ماکو در این منطقه سرمایه گذاری کنند.
فروزان توجه به زیرساخت ها را زمینه ساز جذب سرمایه گذار و تولید اشتغال دانست و افزود: همه مسئولان به وضعیت بیکاری در جامعه واقف هستند ولی ایجاد اشتغال فقط از طریق مسئولین و دولت امکان پذیر نیست و باید مردم نیز در این زمینه همراهی کنند.
نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالداران در مجلس شورای اسلامی نیز خدمات انجام شده در این شهرها را برکت نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز بعد از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مختلف هستیم.
عین الله شریف پور افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین حماسه روز قدس به دنیا نشان داد که مردم ایران همچنان پشتیبان نظام و رهبری هستند.
وی ادامه داد: ملت شیعه و سنی ایران با حضور یکپارچه خود در پای صندوق های رای بار دیگر با آرمان های انقلاب و نظام تجدید میثاق کردند و پایبندی خود را به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نشان دادند.
وی گفت: امروز با همت دولت تدبیر و امید شاهد تحول عظیم در گاز رسانی به روستاها به ویژه در چالدران با برخورداری 31 روستا از نعمت گاز تا پایان سال 96 که این تلاش دولت مردان صادق در جهت محرومیت زدائی از این منطقه صفر مرزی است.
به گزارش ایرنا، منطقه آزاد ماکو با پنج هزار کیلومتر وسعت شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت را در بر می گیرد و در مرزهای کشورمان با جمهوری خودمختار نخجوان و ترکیه قرار دارد.
7215/2093 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.