فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس گفت: در هفته گذشته با تلاش مامورین نیروی انتظامی سلماس، بیش از 2 کیلوگرم مواد مخدر و 100 هزار نخ سیگارت قاچاق در دو عملیات‌ جداگانه‌ کشف و ضبط شد .

سرهنگ حسین رمزی در گفت‌ و‌گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر پخش کلان مواد مخدر توسط فردی با هویت معلوم در منزل مسکونی خود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با کسب خبر مذکور ماموران به سرعت وارد عمل شده و با هماهنگی با مقام محترم قضایی و مراجعه به درب منزل مذکور وارد ساختمان شده و در بازرسی از این منزل 2 کیلو و 110 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 60 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط شد .

رمزی عنوان کرد: در عملیاتی دیگر هم تعداد 100 هزار نخ سیگارت قاچاق از یک دستگاه خودروی سواری پیکان در محور سلماس ارومیه کشف و ضبط و در این عملیات نیز یک نفر راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس از عموم مردم عزیز به خاطر همکاری صمیمانه با این نیرو تقدیر و تشکر کرد و گفت: از امت شهید پرور تقاضا داریم تا در راه مبارزه با مواد مخدر که به عنوان زلزله ای خاموش در حال گسترش است، ماموران خدمت‌گذار و دلسوز نیروی انتظامی را یاری نمایند .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.