رسول اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای 75 پروژه در بخش آب و فاضلاب شهری استان در نظر گرفته شده که به تدریج تزریق می شود.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای برای افتتاح پروژه ها در استان دارد و در هفته گذشته تصفیه خانه فاضلاب سردشت با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد: پروژه های وزارت نیرو در آذربایجان غربی به هیچ عنوان تعطیل نشده و وزارت نیرو تلاش زیادی برای افتتاح پروژه ها در استان انجام داده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر پروژه های در حال احداث استان دارای پیشرفت 75 درصدی است و هیچ پروژه ای راکد نیست.
اکبری گفت: افتتاح تصفیه خانه پلدشت در 6 ماهه دوم، احداث مدول سوم تصفیه خانه گلمان ارومیه با ظرفیت 60 هزار متر مکعب، افتتاح مدول دوم تصفیه خانه خوی و افتتاح فاضلاب نقده از جمله مهم ترین پروژه های حوزه شرکت آب و فاضلاب شهری در استان است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده دولت در بخش مساکن مهر آذربایجان غربی اضافه کرد: تمامی زیر ساخت های مربوط به آب این مساکن حل شده و امیدواریم درآینده نزدیک مشکل فاضلاب این مساکن نیز حل شود.
به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی به بیش از 2 میلیون و 100 هزار نفر از شهروندان استان خدمات آب آشامیدنی ارائه می کند و میزان خدمت رسانی این شرکت به 100 درصد جمعیت شهری استان رسیده است.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.