به گزارش ایرنا،‌حجت الاسلام سیدرضی شکوری در خطبه های نمازجمعه خوی با برشمردن این آثار گفت: افشا گری در سطح بین الملل علیه جنایات 70 ساله رژیم صهیونیسـتی در سطح جـهان، آشکار شدن ماهیت و چهره واقعی پادشاهان حاکم بر کشورهای اسلامی و مشخص شدن نفاق آنان در موضوع فلسطین و آشکار شدن وابستگی و انحرافات فکری نوع گروه های فلسطینی و مشخص شدن سازشکاری آنان در برابر رژیم اشغالگر قدس از جمله این آثار است.
امام جمعه خوی ادامه داد: به فرهنـگ عمـومی و جـهانی تبـدیـل شدن روز قدس و مبارزه با رژیم اشغالگر، به شکست کشیده شدن تمامی طرح های صلح سفارشی استکبار جهانـی به ویـژه آمریـکا در میـان اعـراب و اسـرائیل، جدی شدن مبارزه علیه اسرائیل در داخل سرزمین های اشغالی و به وجود آمدن انتفـاضه های مـردمی از دیگر نتایج این امر است.
خطیب جمعه خوی با اشاره به ششم تیرماه مصادف با روز مبارزه با مواد مخدر گفت: پشت موضوع مواد مخدر جریان های مافیایی وابسته به استکبار جهانی قرار دارند تا نیروی جوان کشورهای جهان را آلوده سازند.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی در راه مبارزه با این پدیده شوم هزینه های زیادی متحمل شده و شهدای بسیاری تقدیم کرده است.
به گزارش ایرنا، بنا به نام گذاری امام راحل (ره)، آخرین هفته ماه مبارک رمضان روزقدس نام گذاری شده و همه ساله مسلمانان جهان در حمایت از این مظلومان،‌به راهپیمایی پرداخته و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنند.
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.