به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان، با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس از ماندگارترین یادگارهای امام خمینی (ره) در جهان اسلام است و امام راحل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را برای دادخواهی مظلومان فلسطین به عنوان روز قدس تعیین کرد.
وی افزود: روز قدس روز بین المللی مبارزه با رژیم صهیونیستی است و امروزه نیز شاهد بیداری ملتها هستیم و در بسیاری از کشورهای اسلامی نیز راهپیمایی این روز بزرگ را برگزار می کنند.
امام جمعه سلماس با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست ها در سوریه، عراق و یمن بیان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، به اسرائیل نشان دادند که تمام پلیدی های حاکمان این رژیم را می شناسند و خواستار از بین رفتن این رژیم هستند.
وی رسیدن نیروهای مردمی 2 کشور عراق و سوریه به مرزهای یکدیگر را با عنوان شکسته شدن کمرگروه تروریستی داعش یاد کرد و گفت: توطئه های آمریکا و آل سعود در قدرت داعش در منطقه خنثی شد و زمینه تامین امنیت در منطقه فراهم شده است.
حجت الاسلام موسوی با تاکید بر همبستگی و وحدت در مسیر ولایت و رهبری گفت: یکصدایی در کشور لازمه کار حاکمیت است و همه باید از انحراف اسلام و معارف دین جلوگیری کنند.
وی با تبریک نزدیک شدن عید فطر از مردم خواست تا حضور در مساجد و بندگی خداوند، تلاوت قرآن، بهره بردن از فیوضات تقوا و بندگی ادامه داشته باشد زیرا که دین اسلام در عمل به انسانها بها و ارزش می دهد.
مردم شهرستان سلماس امروز با حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند .
شهرستان سلماس در 85کیلومتری ارومیه مرکز آذربایجان غربی قرار دارد.
7156/2093 ** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.