راهپیمایی باشکوه روز قدس، امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان سلماس با شعارهای «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور شهروندان سلماسی با سر دادن شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز جهانی قدس ‏انزجار خود را نسبت به اشغال فلسطین و قدس شریف اعلام داشته و حملات وحشیانه اسرائیل به مردم بی گناه فلسطین را محکوم کردند.

مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مرم سلماس، خانواده شهدا و ایثارگران، دانش‌آموزان و دانشجویان ازمقابل مسجد جامع این شهرستان، که نماد انقلاب در شهرستان است، آغاز شده و در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با تجمع و حضور مثال زدنی اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه این شهرستان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار شد.

امام جمعه، مسئولان و مدیران دستگاههای دولتی و نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند و همراه و همپای مردم فریاد عدالتخواهی و دفاع از مظلوم را سر دادند.

بنر و پارچه نوشته هایی در محکومیت سیاست های خصمانه آمریکا و وحشیگری های رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی و عکس هایی از جنایات استکبار جهانی بر مردم مظلوم جهان و ایران در دست اقشار مختلف مردم شهرستان بود که همراه با شعارگویی مسیر را می پیمودند.

در حاشیه این مراسم، دانش آموزان مقطع ابتدایی در ایستگاه نقاشی که در میدان توحید برپا شده بود نقاشی هایی با مضمون دانش آموزان انقلابی که شعارگویان در برابر سربازان ستم شاهی ایستاده اند را رسم نمودند و به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این مراسم بیانیه راهپیمایی روز قدس با فریادهای الله اکبر مردم سلماس و به آتش کشیدن پرچمهای اسرائیل و آمریکا قرائت شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.