مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان غربی ، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور، از ساعت 11:30 صبح روز جمعه( 2 تیرماه) در سطح شهرها و بخش‌های آذربایجان غربی آغاز شد.

مردم روزه‌دار و ولایتمدار آذربایجان غربی در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب تجدید بیعت کرده و ندای حق‌ خواهی و دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را سر دهند.

این مراسم باشکوه در ارومیه  از میدان ولایت فقیه شروع شده و به سمت خیابان منتظری ،میدان دفاع مقدس و مصلی امام خمینی ارومیه ادامه می یابد.

همچنین در دیگر شهرها و بخش‌های استان نیز، روزه‌داران مومن با در دست داشتن پوسترها و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل، بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.