به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عباسی احمدی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس روزی است که در آن مسلمانان خشم و انزجار خود را ضد رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین بیان می کنند.
وی ادامه داد: مسلمانان در این روز به جهانیان ثابت کردند که مردم مظلوم و بی گناه فلسطین تنها نیستند و همواره یار و همراه آنها خواهند بود.
ماموستا احمدی با بیان اینکه روز قدس روز وحدت و اتحاد است تا بتوانیم در برابر حیله‌های استکباری مقاومت کنیم، افزود: ملت ایران امروز هم‌صدا با وحدت و همدلی به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر اعلام کنند که مردم ایران همیشه یار و یاور مظلومان و مسلمانان بوده و هیچ وقت مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.
خطیب جمعه بوکان گفت: یکی از ضروریات جامعه امروز وحدت وهمدلی بین مسلمانان جهان است چرا که مردم با وحدت و همدلی می توانند در مقابل تمام زورگویان جهان ایستادگی کنند.
ماموستا احمدی در بخش دیگری از خطبه های امروز با تاکید بر دستگیری از نیازمندان اضافه کرد: دین اسلام همواره به دستگیری و کمک به نیازمندان تاکید کرده پس لازم است در این ماه مبارک و با توجه به نزدیک شدن به عید مبارک فطر فقرا و نیازمندان را فراموش نکنیم تا آنها هم با دلی شاد عید را جشن بگیرند.
شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.