به گزارش خبرنگاران ایرنا، از شهرهای جنوب آذربایجان غربی مهاباد، بوکان، اشنویه، سردشت، میاندوآب، تکاب و شاهین دژ راهپیمایی کنندگان با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر داعش، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای و با پلاکاردها و پارچه نوشته هایی که نوشته بود 'قدس را آزاد خواهیم کرد' و 'قدس متعلق به جهان اسلام است' خروش انقلابی و انزجار خود را از استکبار و ایادیشان نشان دادند و جنایت های داعش را محکوم کردند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد در اجتماع راهپیمایی کنندگان این شهر، گفت: قدس اولین قبله گاه مسلمین است و از این مکان مقدس پیامبر اکرم(ص) به معراج رفته است، کسانی که ناآگاه هستند تاریخ را نخوانده اند.
حجت الاسلام جعفرصادق طیب نژاد اظهار کرد: مسجد الحرام، مسجد النبی، مسجد کوفه و مسجد الاقصی مساجدی است که از اماکن مقدس مسلمانان است و یک رکعت نماز خواندن در مسجد الاقصی هزار رکعت ثواب دارد.
وی با اشاره به صلابت و شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: هر راهپیمایی کننده در روز قدس به امنیت کشور و مسلمانان و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک می کند.
حجت الاسلام طیب نژاد بیان کرد: همچنان که در طول 38 سال گذشته تجربه شده است دشمن شناسی و اتحاد، توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
وی اضافه کرد: با روحیه انقلابی و دشمن شناسی می توان استقلال سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور را حفظ کرد، برخی کشورها و برخی مسلمانان دشمنان خود را نمی شناسند و به این خاطر در دام توطئه آنها گرفتار می شوند.
وی گفت: به تعبیر امام راحل اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می برد اما این دشمن شناسی و اتحاد باید وجود داشته باشد بر این اساس باید قرآن راهنمای مسلمانان و سنگ محک آنان در زندگی باشد تا از صراط قرآن در دشمن شناسی خارج نشویم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امام سجاد(ع) بیان کرد: جهاد فی سبیل الله باید در راس امور مسلمانان باشد تا مقابل دشمنان اسلام قاطعیت داشته باشیم.
حجت الاسلام طیب نژاد اظهار کرد: تا کنون در مقاطع مختلف انقلاب روحیه جهادگری و انقلابی گری بوده که ما را سرافراز کرده و دشمنان تلاش می کنند تا با ایجاد تفرقه مسلمانان را فنا کنند و پدیده داعش برای تحقق این موضوع است.
وی افزود: از آخرین نمونه های خوی وحشی گری و غیرمسلمان بودن آنها منفجر کردن گنبد و مناره های 2 مسجد قدیمی و تاریخی مورد احترام مسلمانان بوده که حتی به خانه خدا نیز رحم نمی کنند.
شهرستان مهاباد با حدود 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.