حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چایپاره افزود: قدس روزی است که مردم مظلوم فلسطین با تمام وجود احساس می‌کنند که ملت‌ مسلمان جهان با اقتدار از آن ها حمایت می کنند.
وی ادامه داد: در این روز بزرگ ملت‌های مسلمان بدون ‌واسطه سخنان خود را در دنیا مطرح می‌کنند و ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران نیز در این روز دستاوردها و اقتدار انقلاب اسلامی و دفاع از مظلومان رابه رخ جهانیان می کشد.
وی با تبریک هفته قوده قضاییه به نیروهای خدوم این عرصه بیان کرد: اقامه قسط و عدل در جامعه و مرجع و پناهگاه مردم بودن از مهمترین تکالیف این قوه است.
وی با اشاره به اینکه قانون گرایی در قوّه قضاییه از اهمّ امور است، اضافه کرد: ملاک عدل در جامعه قانون بوده و اگر چیزی بر طبق قانون تحقق پیدا کرد، یعنی عدالت تحقق یافته است.
امام جمعه چایپاره با اشاره به حملات موشکی اخیر سپاه پاسداران به گروهک های تکفیری گفت: هدف قرار دادن مقر تروریست ها در دیرالزور به دنیا و بدخواهان نظام ثابت کرد که روزگار موشک تمام نشده است و نیروهای خدوم این مملکت پاسخ قاطعانه ای را به متجاوزان می دهند.
وی با شاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و ضرورت مبارزه با این ماده مخرب در جامعه افزود: پرکردن اوقات فراغت جوانان، ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان و حمایت خانواده ها از جوانان مناسب ترین شیوه ها برای منع گسترش این ماده مخرب در جامعه است.
8135 2093/ **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.